Wnioskodawca może występować o przyznanie pomocy materialnej tylko w uzasadnionych przypadkach, w szczególności gdy:
-
znajduje się w trudnej sytuacji materialnej spowodowanej niskimi dochodami lub przypadkami losowymi,
-
kieruje się potrzebą zakupu sprzętu lub dostosowania warunków mieszkaniowych i sanitarnych związanych ze stanem zdrowia własnym lub członka rodziny,
-
nie jest w stanie sfinansować nauki dziecka/dzieci,
-
nie jest w stanie pokryć kosztów leczenia, porad lekarskich lub rehabilitacji,
-
nie posiada środków na pokrycie kosztów związanych z zapewnieniem
-
dziecku/dzieciom odpowiednich warunków wypoczynku oraz dodatkową edukację w przypadku dziecka/dzieci wybitnie zdolnych,
-
występuje konieczność zakupu urządzeń lub usług wynikających z potrzeb środowiskowych,
-
występuje potrzeba w zakresie dofinansowania dożywiania lub zakupu przedmiotów szkolnych dla dziecka/dzieci z ubogich rodzin.
1. Podstawą do ubiegania się o wsparcie jest złożenie do Zarządu Wniosku (wg. formularza załączonego poniżej lub w formie pisma (listu)), w którym znajdują się poniższe informacje:
- Dane teleadesowe, w szczególności nr telefonu i adres e-mail;
- Numer konta;
- informacja, czy jest pracownikiem GK LW Bogdanka lub podwykonawców;
- opis trudnej sytuacji życiowej z powodu której Wnioskodawca potrzebuje pomocy;
- Opis celu przeznaczenia kwoty wsparcia;
- Proponowana forma wsparcia (refundacja kosztów, opłacenie faktury proforma bezpośrednio u usługodawcy);
2. Wniosek powinien być poparty stosownymi dokumentami świadczącymi o potrzebie uzyskania pomocy finansowej oraz ew. kopiami dokumentacji medycznej i dokumentów księgowych (faktury, rachunki) poświadczającymi poniesione koszty lub szacowane koszty.
3. Do wniosku należy załączyć podpisane Oświadczenie RODO (do pobrania poniżej).
Powyższe dokumenty należy złożyć:
-
drogą mailową: skany przesłane na adres fundacja@lw.com.pl;
-
pocztą lub kurierem na adres:
Fundacja Solidarni Górnicy w Bogdance
Budynek Biura Zarządu
Lubelski Węgiel Bogdanka S.A.
21-013 Puchaczów
-
osobiście w Budynku Biura Zarządu w Bogdance.
Przy rozpatrywaniu wniosku Zarząd Fundacji może:
-
zgłosić Wnioskodawcy potrzebę uzupełnienia dokumentów,
-
przeprowadzić wizję lokalną,
-
przeprowadzić wywiad środowiskowy.
Zarząd, po pozytywnym rozpatrzeniu prośby Wnioskodawcy, podejmuje Uchwałę, a następnie informuje Beneficjenta o decyzji drogą telefoniczną, mailową, lub poprzez sms.
Pomoc może być zawieszona lub cofnięta w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w jej korzystaniu i/lub braku efektów jej działania. W celu kontynuowania pomocy Wnioskodawca ma obowiązek złożyć wniosek o wydłużeniu okresu pomocy, jednak nie wcześniej niż na 1 miesiąc przed zakończeniem poprzedniego okresu.
W przypadku wniosku o zakup sprzętów/urządzeń Beneficjent ma obowiązek dostarczyć Fundacji kopie faktury zakupu. Fundacja może zrezygnować z obowiązku przedstawienia faktury, ale zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia wizji lokalnej.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu mailowego:
fundacja[at]lw.com.pl
|