X Kontynuuj

Zasady dotyczące cookies.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Plików Cookies.

Lubelski Węgiel "Bogdanka" S.A.
Lubelski Węgiel Bogdanka S.A.

Pracujemy w Grupie roboczej ds. edukacji i popularyzacji CSR

piątek, 2017-04-07

W grudniu 2016 r. powołana została Grupa robocza ds. edukacji i popularyzacji CSR, działająca przy Zespole ds. Zrównoważonego Rozwoju i Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw, organie pomocniczym Ministra Rozwoju i Finansów. W składzie Grupy swoją reprezentantkę ma również LW Bogdanka.

W odpowiedzi na potrzebę skutecznego docierania do różnych grup Interesariuszy z działaniami edukacyjnymi w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego prowadzenia biznesu,  po raz kolejny na szczeblu ministerialnym powołano grupę roboczą, do której składu zaproszono praktyków CSR z różnych sektorów i dziedzin, którzy wspólnie pracować będą nad projektami promującymi CSR w Polsce.

Grupa robocza to przestrzeń do wymiany dobrych praktyk, opinii i doświadczeń w realizacji inicjatyw wpisujących się w szeroko pojęty CSR, postrzeganych z różnych perspektyw: administracji publicznej, NGO, małych przedsiębiorstw i dużych spółek giełdowych czy ośrodków naukowych.

Prace w Grupie roboczej realizowane są w 4 grupach tematycznych, które wyłoniły się na dwóch  pierwszych spotkaniach.  Reprezentująca Spółkę Agata Koszarna z Sekcji CSR jest członkinią grupy o roboczej nazwie „CSR w MŚP”, której celem jest wsparcie małych i średnich przedsiębiorców w procesie odpowiedzialnego prowadzenia biznesu.

Pozostałe grupy to:  

1) Bank inicjatyw edukacyjnych w zakresie CSR w Polsce w latach 2015 - 2017

2) Narzędzia edukacyjne dla nauczycieli akademickich/w liceach/szkołach zawodowych

3) Kampania społeczna CSR

O rezultatach działalności Grupy będziemy Państwa na bieżąco informować. 

 

Zdjęcia z II spotkania Grupy Roboczej dzięki uprzejmości Ministerstwa Rozwoju.

W odpowiedzi na potrzebę skutecznego docierania do różnych grup Interesariuszy z działaniami edukacyjnymi w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego prowadzenia biznesu,  po raz kolejny w Ministerstwie Rozwoju i Finansów powołano grupę roboczą, do której składu zaproszono praktyków CSR z różnych sektorów i dziedzin, którzy wspólnie pracować będą nad projektami promującymi CSR w Polsce.

Grupa robocza to przestrzeń do wymiany dobrych praktyk, opinii i doświadczeń w realizacji inicjatyw wpisujących się w szeroko pojęty CSR, postrzeganych z różnych perspektyw: administracji publicznej, NGO, małych przedsiębiorstw i dużych spółek giełdowych czy ośrodków naukowych.

 

Prace w Grupie roboczej realizowane są w 4 grupach tematycznych, które wyłoniły się na dwóch  pierwszych spotkaniach.  Reprezentująca Spółkę Agata Koszarna z Sekcji CSR jest członkinią grupy o roboczej nazwie „CSR w MŚP”, której celem jest wsparcie małych i średnich przedsiębiorców w procesie odpowiedzialnego prowadzenia biznesu.

Pozostałe grupy to:  

 

1) Bank inicjatyw edukacyjnych w zakresie CSR w Polsce w latach 2015 - 2017
Celem jest zidentyfikowanie projektów/ działań, które w ciągu ostatnich 3 lat były realizowane w Polsce i przyczyniły się do podniesienia wiedzy na temat CSR. Podgrupa skupi się na stworzeniu koncepcji przeglądu inicjatyw, ustaleniu kryteriów ich doboru oraz sposobu zbierania informacji, a w dalszej kolejności zaplanuje operacyjne działania związane z wydaniem publikacji w języku polskim i angielskim.

2) Narzędzia edukacyjne dla nauczycieli akademickich/w liceach/szkołach zawodowych
Podgrupa zajmująca się tym tematem ma za zadanie stworzyć koncepcję materiałów propagujących ideę CSR dla nauczycieli w szkołach wyższych, liceach oraz szkołach zawodowych. W dalszej kolejności zaplanowanie realizacji tych materiałów oraz plan ich promocji w środowisku akademickim i nauczycielskim.

3) Kampania społeczna CSR
Podgrupa ma za zadanie stworzenie koncepcji kampanii społecznej CSR: określenie celu, grupy odbiorców, scenariusza oraz kanałów i form przekazu. W dalszej kolejności także budżetu oraz zaplanowanie konkretnych kroków realizacji, w tym poszukanie partnerów finansowych.

W odpowiedzi na potrzebę skutecznego docierania do różnych grup Interesariuszy z działaniami edukacyjnymi w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnego prowadzenia biznesu,  po raz kolejny w Ministerstwie Rozwoju i Finansów powołano grupę roboczą, do której składu zaproszono praktyków CSR z różnych sektorów i dziedzin, którzy wspólnie pracować będą nad projektami promującymi CSR w Polsce.

Grupa robocza to przestrzeń do wymiany dobrych praktyk, opinii i doświadczeń w realizacji inicjatyw wpisujących się w szeroko pojęty CSR, postrzeganych z różnych perspektyw: administracji publicznej, NGO, małych przedsiębiorstw i dużych spółek giełdowych czy ośrodków naukowych.

 

Prace w Grupie roboczej realizowane są w 4 grupach tematycznych, które wyłoniły się na dwóch  pierwszych spotkaniach.  Reprezentująca Spółkę Agata Koszarna z Sekcji CSR jest członkinią grupy o roboczej nazwie „CSR w MŚP”, której celem jest wsparcie małych i średnich przedsiębiorców w procesie odpowiedzialnego prowadzenia biznesu.

Pozostałe grupy to:  

 

1) Bank inicjatyw edukacyjnych w zakresie CSR w Polsce w latach 2015 - 2017
Celem jest zidentyfikowanie projektów/ działań, które w ciągu ostatnich 3 lat były realizowane w Polsce i przyczyniły się do podniesienia wiedzy na temat CSR. Podgrupa skupi się na stworzeniu koncepcji przeglądu inicjatyw, ustaleniu kryteriów ich doboru oraz sposobu zbierania informacji, a w dalszej kolejności zaplanuje operacyjne działania związane z wydaniem publikacji w języku polskim i angielskim.

2) Narzędzia edukacyjne dla nauczycieli akademickich/w liceach/szkołach zawodowych
Podgrupa zajmująca się tym tematem ma za zadanie stworzyć koncepcję materiałów propagujących ideę CSR dla nauczycieli w szkołach wyższych, liceach oraz szkołach zawodowych. W dalszej kolejności zaplanowanie realizacji tych materiałów oraz plan ich promocji w środowisku akademickim i nauczycielskim.

3) Kampania społeczna CSR
Podgrupa ma za zadanie stworzenie koncepcji kampanii społecznej CSR: określenie celu, grupy odbiorców, scenariusza oraz kanałów i form przekazu. W dalszej kolejności także budżetu oraz zaplanowanie konkretnych kroków realizacji, w tym poszukanie partnerów finansowych.

powrót
Notowania
Notowania
Nasza odpowiedzialność
© LW „Bogdanka” S.A. - 2018
Realizacja: Data Flow sp. z o.o.